poniedziałek, 11 listopada 2013

Jesienna pielęgnacja


Je­sień to ide­al­na pora na sto­so­wa­nie ko­sme­ty­ków za­wie­ra­ją­cych re­ti­nol i an­ty­ok­sy­dan­ty, które po­mo­gą w walce z pierw­szy­mi ozna­ka­mi sta­rze­nia. Taka pie­lę­gna­cja po­zwa­la na re­ge­ne­ra­cję skóry po lecie i przy­go­to­wa­nie jej na zimę.
Po pierw­sze pe­eling
zabiegi_kosmetyka3
www.dayspa.tuanclub.pl
- Aby je­sie­nią przy­wró­cić blask cerze, na­le­ży przede wszyst­kim sku­pić się na pie­lę­gna­cji, która po­mo­że roz­wią­zać pro­ble­my wy­ni­ka­ją­ce z nad­mier­nej eks­po­zy­cji na słoń­ce. W pierw­szej ko­lej­no­ści po­le­cam re­gu­lar­ne sto­so­wa­nie pro­duk­tów złusz­cza­ją­cych, za po­mo­cą któ­rych po­pra­wi­my ko­lo­ryt i nie­rów­no­mier­ną struk­tu­rę skóry oraz przy­go­tu­je­my ją do lep­sze­go wchła­nia­nia skład­ni­ków od­żyw­czych i na­wil­ża­ją­cych.
Jeśli nasze cera nie jest zbyt wraż­li­wa, pe­eling mo­że­my wy­ko­nać co drugi dzień.
- Po­sia­dacz­ki skóry skłon­nej do po­draż­nień po­win­ny robić go naj­wy­żej raz w ty­go­dniu przy uży­ciu pe­elin­gu en­zy­ma­tycz­ne­go, któ­re­go dzia­ła­nie jest o wiele ła­god­niej­sze. Co wie­czór po­le­cam też de­li­kat­ny masaż twa­rzy lek­ki­mi ko­li­sty­mi ru­cha­mi w kie­run­ku od pod­bród­ka do góry i na ze­wnątrz. Masaż po­bu­dzi ukrwie­nie i spo­wo­du­je, że bę­dzie­my wy­glą­dać na bar­dziej wy­po­czę­te.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz