czwartek, 18 lipca 2013

CIEKAWA PRASA

NATRAFIŁAM DZIŚ W KIOSKU NA BARDZO DOBRZE ZAPOWIADAJĄCĄ SIĘ GAZETĘ ,,Women's Health". MOIM ZDANIEM JEST TO NAPRAWDĘ MOCNY KONKURENT DLA SHAPE.
Magazyn ma ok.156 stron i kosztuje 7,99 zł. Cena wysoka, ale naprawdę warto. Przeczytałam go z dużym zainteresowaniem i ciekawością. Bardzo duża ilość przytoczonych badań naukowych- może ciut ich za dużo. Jest też kilka stron o chorobie tarczycy, bardzo ważny gruczoł lecz często lekceważony prze lekarzy. Niedoczyność tarczycy bardzo często powoduje trudności z redukcją wagi. W gazecie są też przykładowe ćwiczenia z obrazkami, które można wykonywać w domu. Bardzo podobały mi się przepisy kulinarne. Plus za podanie ich kaloryczności, ale chciałabym zobaczyć również zawartość białka, węglowodanów i tłuszczu.
Ogólnie gazeta na plus, napewno kupię następny numer.



1 komentarz:

  1. Szczerze i na temat to zaciekawiłaś mnie tą gazetą :) kiedyś słyszałam, że właśnie miało wyjść damskie wydanie ale bez Ciebie bym przegapiła ten moment :D także magazyn zakupiony i faktycznie ciekawy. Oby była dalej tak dobra albo i lepsza. Nie rozumiem tylko dlaczego tak późno pojawiło się coś dla Pań :) postęp społeczeństwa naszego?:)

    OdpowiedzUsuń