wtorek, 9 lipca 2013

WIZYTA U DIETETYKA
1.Wywiad żywieniowy
Przeprowadza się by skutecznie doradzić, ocenić sposób odżywiania, oraz ułożyć idealnie dopasowaną dietę. Pani dietetyczka pytała o: styl życia, wykonywaną pracę, nawyki żywieniowe, choroby, alergie.
2.Analiza składu ciała
Badanie składu ciała wykonywane było w oparciu o wagę (większą niż domowa i bardziej skomplikowaną). Pokazuje ona zawartość tkanki tłuszczowej, wody w tkankach(oczywiście było jej za mało, bo nie piję tyle ile trzeba). Zostałam też dokładnie zmierzona (biust, talia, biodra) i od tych wyników zaczęłam program.
3.Porada dietetyczna
Porada dietetyczna miała dwie formy :
 indywidualnie dopasowana dieta (7 dniowa) Jadłospis zawierał dokładne godziny posiłków, nazwę potrawy, sposób jej przyrządzenia, składniki z jakich jest wykonana. Każdy produkt jest podany w miarach domowych, aby ułatwić korzystanie z diety. Pani dietetyczka dopasowała dietę do moich sugestii związanych z niskim indeksem glikemicznym (od dłuższego czasu jestem na diecie Montignaca i chciałam jej podstawy kontynuować. Nie było z tym żadnych problemów)
 ogólne zalecenia dietetyczne Ogólne zalecenia dietetyczne to był spis produktów zalecanych i niezalecanych dla danego pacjenta. Zostałam poinformowana o tym jak powinnam się odżywiać, na co zwrócić uwagę, które nawyki żywieniowe należy zmienić oraz w jaki sposób. Oprócz listy produktów omawiane zostały również sposoby przyrządzania potraw i ich przechowywania.
www.dayspatuanclub.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz